«15 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
0
Мақсаттары мен міндеттері

Мектеп мәселесі: «Оқу-тәрбие үрдісінде сыни тұрғыдан ойлау технологиясын пайдалана отырып оқушылардың шығармашылық қабілеттері мен функционалдық сауаттылықтарын  дамыту »

 

Әдістемелік жұмыстың тақырыбы :
Оқу-тәрбие үрдісінде сыни тұрғыдан ойлау технологиясын пайдалану арқылы мұғалімдердің кәсіби біліктіліктерін арттыра отырып оқушылардың шығармашылық қабілеттері мен функционалдық сауаттылықтарын  дамыту »

 

Мақсаты:
Оқу-тәрбие үрдісінде сыни тұрғыдан ойлау технологиясын пайдалана отырып оқушылардың шығармашылық қабілеттері мен функционалдық сауаттылықтарын дамыту.

 

Міндеттері:
1.Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы  оқу-тәрбие үрдісіне енгізу:
2.Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша жұмыстарды жалғастыру;
3.Өзекті мәселеге байланысты шығармашылық топтар, шеберханалар , эксперименттік  алаң жұмыстарын  ұйымдастыру;
4.Жаңартылған білім мазмұны бойынша  оқытуға көшу жағдайында мұғалімдердің кәсіби біліктіліктерін арттыру бағытында жұмыстану;
5.Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытуға кезең-кезеңімен көшу.

 

2017-2018 оқу жылы .Дайындық кезеңі.
Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының теориясын оқып үйрену кезеңі
Міндеттер:
1.Сыни тұрғыдын ойлау технологиясы бойынша оқыту семинарларын ұйымдастыру;
2.Фокус топтар жұмысын ұйымдастыру;
3. Сыни тұрғыдан ойлау технологиясыныңэлементтерін пайдалану;
4.Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бағытында жұмыстану;
5. Эксперименттік алаңдар жұмысын ұйымдастыру;
6.Шығармашылық топтар, педагогикалық шеберханалар ашу;
7.Дарынды оқушылармен жұмысты жүйелі жүргізу.

 

2018-2019 оқу жылы. Жүзеге асыру кезеңі
Сыни тұрғыдан ойлау технологиясын оқу-тәрбие үрдісіне енгізу
Міндеттер:
1.Мектеп бойынша сабақты қысқа, орта, ұзақ мерзімді жоспарлауға көшу;
2.Сыни тұрғыдан ойлау технологиясын оқу-тәрбие үрдісіне енгізу;
3.Мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамыта отырып, кәсіби біліктіліктерін арттыру;
4.Практикалық семинарлар  ұйымдастыру;
5. Жаңартылған мазмұн бойынша оқыту жағдайында критериалды бағалау жүйесіне көшу;
6. Озық тәжірибе ортасын құру;

 

2019-2020 оқу жылы. Қорытынды кезең
Мәселені қорытындылау кезеңі
Міндеттер:
1.Мектептің өзекті мәселесіне сәйкес ата-аналар мен ұстаздар , оқушылардың қатысуымен ғылыми-практикалық конференция өткізу;
2.Шығармашылық есептер, әдістемелік құралдар  шығару, тәжірибе тарату;
3.Шығармашылық шеберхана, зертханалардың жұмыс қорытындылары;
4. Әдістемелік идеялар банкін жасақтау;
5.Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту проблемасы бойынша  оқушылардың мониторингісі
6. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің дамуы бойынша мониторинг  жасау,талдау.

 

 Жұмыстың негізгі бағыттары.

1.Әдістемелік кеңес
2.Әдістемелік бақылау.
3.Әдістемелік жұмыстар
4.Жас мамандармен жұмыс.
5.Дарынды оқушылармен жұмыс
6.Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
7. Эксперименттік-инновациялық бағыттағы жұмыстар
8 .Педагогикалық мониторинг..